Iva Hédlová - alternativní terapeutka, mistr reiki

Sportujeme a cvičíme

DĚLEJTE TYTO CVIKY POUZE JEDNOU ZA DVA DNY A OKAMŽITĚ VÁS PŘESTANOU BOLET ZÁDA !

Pokud Vás sužují ostré bolesti zad a krku, cítíte tlak, který Vás budí ze spaní, budete potřebovat tyto cviky! Tato sestava se skládá z jednoduchých jógových cviků pro začátečníky.

 
 

DLOUHO JSEM TRPĚLA BOLESTMI ZAD. PAK MĚ ZACHRÁNILY TYTO 3 JEDNODUCHÉ CVIKY, KTERÉ ZVLÁDNE KAŽDÝ

Nesprávné držení těla či dlouhé hodiny sezení za počítačem … Tyto a mnohé další příčiny stojí za našimi problémy s páteří. Ať je už důvod jakýkoliv, bolest a ztuhlost nejsou příjemnými společníky.

 
 

STREČINK - PROTÁHNĚTE SI NOHY ZA 7 MINUT

StrečinkVybrali jsme pro Vás 7 základních a jednoduchých strečinkových cviků, díky kterým si protáhnete během 7 minut komplet nohy. Ať už jdete na fotbálek, na kolo nebo si zaběhat, tak prakticky u každého sportu (mimo šachy) potřebujete dobře rozvičené nohy s protaženými svaly. Zvyšujete výkon a zmenšujete riziko úrazu ...

 
 

SKONCUJTE S PNEUMATIKOU KOLEM PASU HNED TEĎ ! NEJEFEKTIVNĚJŠÍ CVIKY !

Další problematickou partií snad všech žen je spodní část bříška, kde se nám usazuje tuk s velkou oblibou. Nakonec chodíme s pneumatikou kolem pasu, která nám vadí nejen z estetického hlediska, ale také nám znepříjemňuje pohyb.

 
 

KONEC PLANDAVÝM PAŽÍM ! CVIKY, JAK SE JICH ZBAVIT

Každé nabrané kilo se projevuje v některých partiích a naše paže nejsou výjimkou. Zvedneme ruku a jednoduše nám paže vlají, jako vlajka ve větru. V horších případech se nám na rukou začíná objevovat i celulitida. 

 
 

JAK SE RYCHLE A ÚČINNĚ ZBAVIT POVISLÉHO BŘICHA

Ukážeme si pár cviků, které pomáhají zpevnit nejenom břicho, ale také boky a snižují tukové vrstvy okolo pasu. Samozřejmě bez práce nejsou koláče, ale při pravidelném cvičení bude účinek brzy viditelný.

 
 

UNIKÁTNÍ CVIČENÍ PŘEDCHÁZEJÍCÍ ONEMOCNĚNÍM VNITŘNÍCH ORGÁNŮ. DOPORUČUJEME VŠEM !

Unikátní cvičeníToto cvičení ze «Šesti pravidel zdraví» Nishi Katsuzōa pomáhá zdraví nejenom upevnit; může ho také obnovit.

 
 

5 JEDNODUCHÝCH CVIKŮ KE ZPEVNĚNÍ UVOLNĚNÝCH A POVISLÝCH PAŽÍ

Zpevnění paží - cvikyKůže a svaly na pažích s postupujícím věkem nebo při snížené fyzické aktivitě uvolňují a ztrácíme naději. Stáhnout je můžete tak, že budete alespoň občas provádět cviky zaměřené na posílení tricepsových svalů rukou.

 
 

JÓGA JE VÝBORNÉ CVIČENÍ I PRO SENIORY

Lekce jógy jsou u nás už delší čas hodně na výsluní, není divu, v době, vytížení a vystresovaní lidé se potřebují protáhnout i zrelaxovat. Prospěšná je však i lidem, kteří už nežijí aktivním pracovním životem.

 
 

JOGÍNKA S OBLÝMI TVARY MĚNÍ STEREOTYPY O CVIČENÍ A INSPIRUJE

jogínkaNeobvyklá jogínka jménem Jessamyn Stanley se svými výkony vymyká předsudkům o tom, jak by mělo vypadat tělo člověka, který pravidelně cvičí jógu. Na takzvanou bikram jógu narazila v roce 2011 zcela náhodou.

 
 

NEBEZPEČNÉ CVIČENÍ PŘI OBEZITĚ

LymfaChodí ke mě velká škála klientek s problémem, že ač hodně cvičí několikrát týdně, drží přísnou dietu, ale stále ani "deko" nemohou zhubnout. Ba naopak, po cvičení ještě přiberou navíc několik kilogramů!!!

 
 

9 CENNÝCH CVIKŮ OD FYZIOTERAPEUTŮ NA BOLESTI ZAD

Mnohokrát ve svém životě jsem se setkala s rehabilitacemi pod vedením zkušených fyzioterapeutů, kteří vždy upozorňovali na nejdůležitější věc při jakémkoli cvičení a to je zpevnění středu těla, tzv. CORE. 

 
 

UKÁZKOVÁ SESTAVA PILATES - CVIČENÍ NA DOMA

Pilates zpevňuje svalstvo zádové, břišní a hýžďové, rozvíjí sílu, ohebnost, rovnováhu, koordinaci a dýchání. Zlepšuje celkové držení těla a pohybové stereotypy. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu, člověk se má cítit osvěžený, tělo se stává silné a ohebné. Vede člověka k jednotě těla a mysli.

 
 

TYPY POSTAVY A JAK S NIMI SPRÁVNĚ CVIČIT

Každý má nějaké ty geny, které určují jeho typ postavy. Někdo si neví rady s bříškem, někdo zase s boky a zadečkem. Samozřejmě některými svými aktivitami podporujeme naše geny, aby ukládaly tuky přesně tam, kam je nechceme.

 
 

10 MINUT JÓGY NA KAŽDÝ DEN - Z TOHO UŽ SE NEVYMLUVÍTE !

Spousta z nás nemá někdy dostatek času si zacvičit nebo se protáhnout a to hlavně z toho důvodu, že si myslíme, že tomu musíme věnovat minimálně hodinu.

 
 

NEJVĚTŠÍ PERLA MOJÍ ORDINACE – TZV. ČÁPOVÁ

čápováNEJVĚTŠÍ PERLA MOJÍ ORDINACE – TZV. ČÁPOVÁ
 POZN. :VIDĚLA JSEM TO V POŘADU „ SAMA DOMA „ A NADCHLO MĚ TO TAK, ŽE JSEM TO NAŠLA A DÁVÁM VÁM TO VŠEM K DISPOZICI… Iva Hédlová

 
 

ZPEVNĚNÍ PÁNEVNÍHO DNA

Ochabnutí svalů pánevního dna je časté u těhotných (zvýšeným tlakem plodu), s přibývajícími léty k němu často dochází u necvičících. Svaly brání poklesu, či dokonce výhřezu dělohy i obtížím s udržením moči.

 
 

S OSOBNÍM TRENÉREM VSTŘÍC ZDRAVĚJŠÍM ZÍTŘKŮM

Ivo SchovanecKladený důraz na vitalitu a zdravý způsob života je v dnešní době opravdu silný. Ve vyšších kruzích i v podnikání je důležité, aby se vaše tělo i mysl cítilo svěže a především v kondici. V tomto případě nezáleží ani tak na věku, jako na odhodlání se sebou něco udělat.

 
 

17 NEJLEPŠÍCH CVIKŮ SNIŽUJÍCÍCH VÁHU

sviky hubnutíCo potřebujeme k dosažení a udržení ideální postavy? Zdravou výživu, výdrž a trpělivost a každodenní fyzické cvičení. Jaká cvičení nejlépe pomáhají při spalování tělesného tuku, se dozvíte z našeho článku.

 
 

CVIČENÍ NA UVOLNĚNÍ BEDERNÍ PÁTEŘE

Přinášíme vám další sadu cviků, tentokrát pro uvolnění bederní páteře. Následovat by pak měla ještě kvalitní masáž.

 
 
nacita se...